De eerste week - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Joyce Folkertsma - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Joyce Folkertsma - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Joyce Folkertsma

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 Maart 2015 | Zweden, Vilhelmina

Hoi allemaal,
morgen zit de eerste week erop, nog maar 11 te gaan ;)
De eerste week was best wel onwennig, vooral omdat we eerst dus 5 dagen vrij hadden hoefden we ook nergens heen. Niet veel gedaan dus
de eerste dagen.. woensdags hadden we dus een rondleiding gehad van Sanna, donderdag en vrijdag het dorp en de omgeving wat verkent en mensen in het portiek leren kennen. Tis hier wel een mooie omgeving, jammer dat ik niet kan schaatsen :( Zaterdag avond een film gekeken beneden in de groepsruimte met mensen die hier ook wonen, dat was wel gezellig. Op zondag besloot ik nog een route te lopen waar ik nog niet geweest was, achter de kerk kun je het bos in en toen ik daar ongeveer 5 minuten stond liepen er zomaar uit het niets 4 herten voor m'n neus. Dat was wel erg gaaf, al lopen ze thuis ook praktisch in de tuin.. En vandaag de eerste stage dag gehad, dat was leuk en erg anders. Begonnen om half 9, de kinderen komen om 9 uur, en gelijk de eerste dag skiën als gymles :O gelukkig kan ik dat een beetje maar toch een keer goed op m'n bek gegaan. Morgen, dinsdag, gaan we de hele dag skiën, ben benieuwd of ik dat overleef. Zal woensdag ochtend wel flink wat spierpijn zijn.
Doeg x Joyce

  • 10 Maart 2015 - 09:14

    Gerda Folkertsma De Vries:

    Hebben ze daar ook goede masseurs? Hou je taai!!!

  • 11 Maart 2015 - 17:51

    Bert:

    Wat zul je sportief worden!!! Veel succes deze week verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Vanaf 3 maart ga ik voor een buitenlandse stage naar Vilhelmina, Zweden! Samen met 2 studiegenoten ga ik daar 3 maanden naartoe.

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 2531

Voorgaande reizen:

03 Maart 2015 - 30 Mei 2015

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: